tisdag 24 januari 2017

Amäh!


I Lördags tjuvvägde jag mig för att jag verkligen vaknade och kände mig så mycket lättare, jag var som tvungen att se efter och jojomensan, -3,5 kg sammanlagt på 14 dagar, och hipp hurra för det eftersom jag har levt rätt normalt ändå och bara låtit bli de dagliga chokladbaden typ. 
Plus tagit hand om motion och sömn (och vätska i form av vatten, det glömde jag nämna igår) 
Jaja men det var ju himla skönt eftersom jag ehum har en del gram jag tänkte lämpa av på nåt annat ställe än min kropp här framöver... 
Tisdagar är min vägningsdag (och mätdag, jag gör båda) så imorse var det då dags och nehej minsann, då hade jag "bara" tappat 2,8.... 
det är inte så bara på 2 veckor, jag vet det och det är bra om det går långsamt för då är det hållbart bla bla ni vet. Men ändå. Det är ju jäkligt coolt när det händer nåt. 
Och sorry, för det här är ingen bantaspäkaformatopphälsoblogg där jag ska mata siffror varje vecka, nej det är det då rakt inte tänkt...jag bara påminner mig att jag inte ska smygväga mig utan hålla mig till tisdagsmorgonen som sagt. 

Idag firar jag, att jag bara har 32,6 kg kvar att slänga på tippen. 
Easy peacy hipp hipp! 

1 kommentar: