lördag 4 februari 2017

ät ingen skit.

var tog hon vägen kan en fråga sig, och jag vill bara säga att när en inte kan blogga från mobilen så knyter det sig för fröken, det är liksom ett måste för mig. 
och tydligen så hade appen från blogger bestämts sig för att jag skulle smöra och ha mig för att den skulle funka.
dansa stepdans och vara betjänt,
hämta vatten och torka munnen typ.
det betackar jag mig för säger jag bara och sen var det inget mer med det.

nu har vi löst det blogger och jag, även om det var bättre förr det hävdar jag bestämt.

jaja, hejhej förresten.
i början av veckan fick jag ett erbjudande jag inte kunde motstå, så nu är jag med i en träningsutmaning typ en sån som jag var med i för ett år sen om någon minns. 
då signade jag upp mig för två månader.
nu är kursen ett år.
samma tränare, dietist och läkare och i stort sätt samma upplägg fast under en längre tid.
ät rätt,ät bara riktig mat, älska burnes och sov gott typ…
så jag går över till det, även om det är med viss sorg jag lämnar viktklubb
för jag tycker verkligen att det är en trevlig app, och ett bra upplägg.
men det här är helt enkelt sju resor roligare.
och livet är kort har jag hört.
så jag fortsätter och anar att det kommer att handla rätt mycket om träning och kost här framöver, men det får vara så. det är så det ser ut. 
för nu.

hoppas ni henkar ändå.





2 kommentarer:

  1. Jag hänkar, och hoppas lära mig något också. Är inne i en mycket dålig ätperiod just nu. Måste ta mig ur. För övrigt tror jag det här är ett bättre koncept. You go girl!

    SvaraRadera